مردان آسمانی

خاطرات،وصیتنامه و زندگینامه شهدای روستای کلاگرمحله شهرستان قائم شهر

مردان آسمانی

خاطرات،وصیتنامه و زندگینامه شهدای روستای کلاگرمحله شهرستان قائم شهر

مردان آسمانی

مردان غیور قصه ها برگردید
یک بار دگر به شهر ما برگردید
دیروز به خاطر خدا میرفتید
امروز به خاطر خدا برگردید

بایگانی

معلم شهید علیرضا رنجبر

چهارشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۱۹ ق.ظ


بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایها الناس اتقوا ربکم ان زلزله الساعه شیء عظیم یوم ترونها تذهل کل مرضعه عما ارضعت و تضع کل ذات حمل حملها و تری الناس سکاری و ما هم بسکاری ولکن عذاب­الله شدید

ای مردم ، خداترس و پرهیزگار باشید که زلزله روز قیامت بسیار حادثه بزرگ و واقعه سختی خواهد بود. چون همگان آن روز بزرگ را مشاهده کنید هرزن شیرده طفل خود را از هول فراموش کند و هر آبستن بار رحم را بیفکند و مردم را از وحشت آن روز بی­خود و مست بنگرید، در صوتیکه مست نیستند ولیک عذاب خدا سخت است.  (قرآن کریم)

بارخدایا هر جنگجویی از اهل دین تو که می­جنگد یا هر مجاهد و جنگ­کننده­ای از پیروان طریقه و راه تو می­جنگد تا دین تو بلند و حزب و گروه تو تواناتر و نصیب و بهره تو کامل­تر گردد پس او را آسانی پیش آور. کار را برایش روبراه ساز و پیروزی را برایش و بهترین یاران را برای او برگزین و پشتش را قوی گردان و او را اندوه و تنهایی برهان و یاد زن و بچه را فراموشش ساز و راه و روش را به او بیاموز و او را از انجام کاری برای اینکه مردم بشنوند برهان.

با درود و سلام بر منجی عالم بشریت، حضرت بقیه­الله الاعظم ارواحنا له الفداء و درود و سلام بر نائب به حق او و ارواح طیبه و پاک شهداء از هابیل تا کربلای جنوب و غرب ایران و درود و سلام به خانواده معظم شهداء و پویندگان طریقت الله یعنی سلحشوران و حماسه­آفرینان جنگ نور علیه ظلمت. اینجانب علیرضا رنجبر با آگاهی به شهادت عازم پیکار با کفر گردیده و مفتخرم که این­بار خداوند بر من منت نهاده و سعادت را نصیبم گردانید تا توانسته سربازی کوچک در سپاه امام زمان خدمت­گذار باشم انشاء­الله.

ای پدر عزیز و ای مادر خوبم می­دانم از دست دادن فرزند مشکل است. خود می­دانید صدای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان را باید لبیک گفت و به یاری دین خدا شتافت. از اینکه برای شما فرزند خوبی نبوده­ و نسبت به وظایف خود قصور ورزیدم برایم طلب مغفرت نمایید.

برادران و خواهرانم، شما راسفارش به استقامت و پایداری نموده و هنگامیکه از شهادتم باخبر شدید همچون کوه استوار جلوی جنازه­ام با مشت­های گره کرده فریاد الله اکبر خمینی رهبر آورید.

اما همسرم، از تو پوزش می­طلبم که پنج فرزند را به تو سپردم و تنها مانده­ای. مگر امام حسین(ع) دارای اهل و عیال نبودند؟ از اینکه نتوانستم نسبت به وظایف خود به عنوان یک شوهر خوب ادای دین کنم برایم از خداوند طلب مغفرت نمایید و در تربیت فرزند تهایت تلاش را بکن و متوجه آنها باش زیرا تو به عنوان قیم بچه­ها مسئولیت سنگینی را بر دوش داری.

شما ای فرزندان عزیز، اسلحه به زمین افتاده حمید و اصغر، دو سردار بزرگ اسلام که همچون ابوالفضل العباس پرچمدار حسین زمان و پدرتان را برگیریرد و تا دفع فتنه آرام ننشینید  و همچون پروانه دور شمع فروزان امام بگردید.

ای پدر بزرگوار که مانند ابراهیم خلیل­الله فرزند خود را در راه اسلام و قرآن به قربانگاه فرستادید، از حقوقم بدهکاریهایم را بدهید و در محل خانه­ای ساخته و خانواده­ام را اسکان دهید و درباره خانه فعلی خودتان می­دانید. در کنار دو سرباز بزرگ حمید و اصغر دفنم کنید تا شفیعم باشند انشاء­الله.

انشاء­الله دیگر رزمندگان اسلام در پناه امام زمان(عج) صحیح و سالم به آغوش گرم خانواده برگردند و چنانچه شهیدی وصیت به دفن در مسجد کنار شهداء را نمودند اجازه بفرمایید. ای برادران مذهبی قدر یکدیگر را بدانید و به حبل خداوند چنگ زنید و از اتحاد و انسجام شما دشمن هراسناک و شکست­خورده است و خانواده شهداء را فراموش نکنید و به فرزندان آنها محبت کنید.

و حال سخنی چند با همکاران:

ای همکاران، شغل معلمی شغل انبیاست و به قول امام امت، امانت­داری است که انسان امانت اوست و نسبت به وظایف خود احساس مسئولیت کنید لیکن فرهنگ زیربنای هر جامعه­ای را تغییر وتحول می­بخشد. سنگر مدرسه را قرص م محکم نگه دارید تا دشمنان اسلام و قرآن با چهره­های گوناگون، فرزندان معصوم که قلبشان همچون لوح سفید در اختیارتان است خدشه­دار نکنند.

خدایا، خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار.

والسلام علیکم و رحمه­الله و برکاته

25/1/65  علیرضا رنجبر

 

تاریخ شهادت:31/1/1365

محل شهادت:فاو

  • مردان آسمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی