مردان آسمانی

خاطرات،وصیتنامه و زندگینامه شهدای روستای کلاگرمحله شهرستان قائم شهر

مردان آسمانی

خاطرات،وصیتنامه و زندگینامه شهدای روستای کلاگرمحله شهرستان قائم شهر

مردان آسمانی

مردان غیور قصه ها برگردید
یک بار دگر به شهر ما برگردید
دیروز به خاطر خدا میرفتید
امروز به خاطر خدا برگردید

بایگانی

شهید فیض الله طالبی

شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۱۳ ق.ظ


بسم­الله الرحمن الرحیم

بنام خداوند بخشنده مهربان و درهم­کوبنده کاخ ستمگران

من طلبنی وجدنی و من وجدنی عرفنی و من عرفنی احبنی و من احبنی عشقنی و من عشقنی عشقته و من عشقته قتلته و من قتلته فعلی دیته و من علی دیته فانا دیته

خداوند می­گوید آن کس که مرا طلب می­کند می­یابد مرا و آن­کس که یافت می­شناسد مرا و آن­کس که مرا شناخت دوستم می­دارد و آن­کس که دوستم داشت به من عشق می­ورزد و من نیز به او عشق می­ورزم و آن­کس که به او عشق ورزیدم می کشم اورا و آن­کس که من بکشم خونبهایش برمن واجب است، پس من خودم خونبهایش هستم.

با درود فراوان به یگانه مرد تاریخ اسلام محمد(ص) که درود خدا بر او و آلش باد و سلام بر پیشگاه حسین­بن­علی سرور و سالار شهیدان و سلام بر پیشگاه منجی بشریت و نجات­دهنده کشتی حیات، آقا امام زمان و سلام درود بر امام امت و بنیان­گذار جمهوری اسلامی­ ایران و رهبر شکست­ناپذیر مستضعفین جهان و ابراهیم و از ابراهیم تا حسین(ع) و از حسین تا کربلای جنگ تحمیلی جنوب و غرب ایران.

اینجانب فیض­الله طالبی وصیت خود را که نکاتی چند و تذکری بیش نیست آغاز می­کنم:

خداوندا در موقعیتی واقع شده­ام که اسلام با تمام مظلومیتش و اسلام با تمام حقانیتش و اسلام با تمام غنا و اسلام با تمام وجودش در میدان جنگ است که اگر آن را در ذهنمان تصور کنیم می­بینیم اسلام  در طول تاریخ در حال جنگ بوده و هست و اسلام توسط تبلیغ و مبارزه عبادی و سیاسی تا اینجا به دست ما رسیده و اگر قدرش را بدانیم و در زمانی واقع شده­ایم که اسلام مورد تاخت و تاز ابرقدرت­ها واقع شده و اگر مبارزه توام با خون و صبر بندگان صالح خدا نبود، اسلام تا اینجا نمی­توانست خودش را حفظ کند. همانطوری که امام عزیزمان مبارزه عبادی سیاسی و صبر را توام با ایمان در حدود پانزده سال خارج از کشور حفظ کرد و بعد از پانزده سال، انقلاب و اسلام را در ایران زنده کرد که اسلام دوباره بعد از 1400 سال زنده شد که اما بزرگوارمان فرمودند من دیگر هیچ خونی برای انقلاب و اسلام ندارم چرا برای اینکه انقلاب و اسلام عزیز دارد راه خودش را می­رود و اگر خون پاک حسین­بن­علی و یاران صدیق او نبود اسلام امروز تا این حد زنده نمی­شد. این اسلام بود که ساخته شدن را به امثالهم یاد داد، پس اگر می­خواهید ساخته شوید اول از نماز شروع کنید. اسلام است که انسان را می­سازد که در یک چنین موقعیتی انسان به خدا عشق می­ورزد تا به این حد می­رسد که از فرشته هم بالاتر می­شود.

در این موقعیت است که خود و خدا را شناخته و دیدیر خدا را به هر دیداری و مرگ با دلیل را به ماندن بی­دلیل ترجیح می­دهد. در ضمن نباید فکر کنید که پناه بردن به شهادت فرار از زندگی است، خیر ما می­میریم تا به رنج­دیدگان جامعه­های فردا بگوییم که زندگی در رفتن است نه به مقصد رسیدن این دنیای فانی یک روزی عمرش به پایان می­رسد پس عمر خود را بیهوده هدر ندهید و در این دنیای فانی بیایید برای رضای خدا هم که شده کار کنید و در این دنیای فانی حداکثر سعی را بکنید تا عابد باشید و خدا را آنطور لایق و شایسته بدانید.

بنده غیر خدا نباشید که کاسه گناهان پر نشود، چرا که شیطان همیشه بر ما پیروز بود و خدا را در این زندگی چند روزه اصل قرار دهید که زندگی جز آزمایش از طرف خداوند نیست و امروز تا صدر اسلام تکرار شده و دوباره لشگر توحید برای برقرار کردن مکتب توحید در برابر ابرقدرت­ها ایستاده، تا اینکه فرزندان غیور اسلام و نسل برخاسته از انقلاب اسلامی و عاشقان پاک­باخته صحنه­های جهاد بر شهادت و همه عرصه­های مبارزه در راه خدا، دلیر و سرشار از ایمان و عشق نسبت به معبود خود در مقابل پیشوایان کفر و استکبار و قدرت­های سلطه­جو و ابرقدرت­ها که جز به ظلم و فساد و منافع خود نمی­اندیشند و به هیچ پیمانی و تعهدی احترام نمی­گذارند و بدان پایبند نیستند. برعلیه این خودفروختگان مبارزه کنید و بندگان صالح خدا را که زندگی این جهان را با زندگی جاودانه آخرت حاضر به مبادله شدند و در راه خدا دارند می­جنگند و بی­شک چنین کسانیکه حاضر شده­اند دنیا و جانشان را بر بهای بهشت معنویت و آخرت از دست بدهند هرگز با مقاصد پست و آرمان­های توسعه­طلب آلوده نخواهند شد تا اینکه دینشان را و تداوم انقلابشان را صادر کنند تا از این راه بتوانیم زمینه را برای انقلاب مقدس بزرگ آقا امام زمان مهدی موعود آماده کنیم و همانطوریکه مشاهده می­کنید ما در انقلاب پیروز شده­ایم.

در جنگ هم پیروز خواهیم شد وامروز انقلاب و اسلام عزیز به نیروی انسانی ما چشم دوخته است که اگر به یاری انقلاب بشتابیم دل حسین را خوشحال کرده­ایم. همانطوریکه اگر دین جدم با ریختن خونم پایدار می­ماند پس ای شمشیرها مرا در بر گیرید. ولی ما امروز می­گوییم که اگر اسلام با ریختن خونمان پایدار می-ماند ای خمپاره­ها ما را دربرگیرید که اسلام دوباره زنده شود.

پدر عزیز و مادر عزیز و مهربانم، شما امروز در بوته آزمایش الهی قرار گرفته­اید. حال نوبت آن رسیده که چگونه امانت خدا را بازگردانید، آیا از پس دادن فرزندتان به معبود خود کراهت به خرج می­دهید یا همچون یک امانت­دار پاک به عهد خود وفا می­کنید و اخلاص می­ورزید. من که خدا را انتخاب کرده­ام و بالاترین سرمایه­ام که پیش خدا ناچیز است و تعلق به خدا دارد یعنی جانم را برای او فدا می­کنم، پس در اینصورت مرا حلال کنید تا خدا به خون پاک حسین گناهان صغیره و کبیره ما را ببخشد انشاء­الله. خدا را باید شکر کنید که فردای روز قیامت پیش اما حسین(ع) و فاطمه زهرا(س) این مادر بزرگوارمان سربلند هستید.

خدا را شکر کنید که آن توفیق را پیدا کردید که در صف خانواده شهداء هستید و چشم و چراغ این مملکت قرار گرفته­اید و من در اینکا می­گویم که ای حسین عزیز و ای فاطمه(س) اگر ما در کربلا نبودیم تا ندای هل من ناصر ینصرنی تو را پاسخ بگوییم، حال داریم با هزاران حبیب­بن­مظاهر اعم از پیر و جوان و با هزاران علی­اکبر و علی­اصغر و حضرت ابوالفضل و با هزاران حضرت قاسم(ع) با تمام وجودمان و با خون سرخمان به یاری فرزندت، وارث به حقت حسین زمان، خمینی می­شتابیم. برادران عزیز در این موقعیت حساس که خداوند در سوره واقعه به ما وعده بهشت داده و اسلام وانقلاب به نیروی انسانی شما عزیزان چشم دوخته، خودتان را هر چه زودتر به یاری اسلام وانقلاب در جبهه­ها برسانید تا از وعده خدا سهمی برده و ضمنا رزمندگان عزیزمان در جبهه­ها خسته نشوند و بروید به جبهه­ها و کار را هر چه زودتر تمام کنید انشاء­الله.

و این را بدانید که ما دیروز زیر چه سایه­ای زندگی می­کردیم و امروز زیر چه سایه­ای زندگی می­کنیم. دیروز زیر سایه تاریکی و اصطلاح تمدن بزرگ یعنی جهالت که از اسلام چیزی نمی­دانستیم، ولی امروز بحمدالله داریم روی به ترقی می­رویم، آن هم چه از لحاظ اقتصادی و چه از لحاظ فرهنگی و امروز زیر سایه روشنایی و نعمت بزرگ اسلام داریم زندگی می­کنیم و مبادا یک روزی از خود غفلت نشان بدهید که فردا راستش نمی­دانم چه بگویم ولی یک وقتی می­بینیم اسلام را از ما بگیرند. شاید تا ظهورآقا امام زمان نتوانیم اسلام مظلوم را دوباره زنده کنیم و اما رسالت سنگینی که بر گردن خواهران است، این است که پیام برادرانتان را مثل زینب به گوش جهانیان برسانید و زینب­گونه باشید و فاطمه­گونه زندگی کنید و مثل زینب در زندگیتان مبارزه عبادی و سیاسی داشته باشید و ضمنا به همه دوستان و اهالی و مردم عزیز بگویم که از انقلاب و جنگ و شهادت ما ناراحت نشوید، چون به قول امام عزیزمان انقلاب ما و جنگ ما شهادت دارد، کمبودی دارد خون دارد و برای بسیاری از انقلاب­ها و جنگ­ها گرسنگی دارد، گرانی دارد خرابی دارد و شما که تا اینجا خودتان را رسانده­اید باید از خود استقامت و پایداری نشان بدهید و این متاعی که گیر شما افتاده است در این دنیا نظیر ندارد و باز هم به قول امام عزیزمان هی نگویید انقلاب برای ما چه کرده است، شما برای انقلاب چه کرده­اید. شما برای اسلام چه کار کرده­اید؟

برادران وخواهران، دوستان و آشنایان امروز که می­بینم از عمر ما کاسته می­شود و قدم به قدم به مرگ نزدیک و نزدیک­تر می­شویم پس بیایید به خود آییم و کتاب نفس درون خودمان را مطالعه کنیم و در این دنیا مانند مسافری هستیم که باید از یک نقاطی مانند این دنیا اخروی به مقصد برسیم و این دنیا مانند یک کتاب است که باید مثل کتاب این دنیا را مطالعه کنیم که هر چیزی مسیر آخر و پایانی دارد که می­بینم بعد از مدتی ورقهای کتاب به پایان می­رسد و سد آخر آنچه خوانده­ایم نتیجه­گیری می­کنیم و عمر انسان هم همینطور است که باید عمر خود و دنیا را مورد مطالعه قرار دهیم، بعد از مطالعه نتیجه­گیری می­کنیم و می­بینیم کار از کار گذشته و عمر به اتمام رسیده است و دنیا ورق خورده و کاسه گناه ما پر شده است، ولی بیایید با هم به راهی برویم که آغازش تحرک است و حقیقت، پس چشم و دل خود را باز کنیم که در چه موقعیتی زندگی می­کنیم، در موقعیتی که اسلام با تمام وجودش در میدان جنگ است.

در اخر وصیت­نامه­ام چندتا دعا می­کنم به درگاه خداوند که رضای او و صلاح و اصلاح من در آن است. خدایا خدایا تا انقلاب مهدی حتی کنار مهدی خمینی را نگه دار.

خداوندا، به ما گفته­اند که اگر می­خواهید دعاهایتان مستجاب شود خدا را به محمد و آل محمد و خاندان پاکش قسم دهید. خداوندا، تو را به فاطمه زهرا این مادر بزرگوارمان، تو رابه پهلوی شکسته فاطمه زهرا، تو را به صورت سیلی خورده فاطمه زهرا، تو را به بازوی ورم­کرده فاطمه زهرا، تو را به محسن عزیز که در هنگام بارداری در شکم فاطمه عزیز به شهادت رسید، خداوندا تو را به پیامبر و فاطمه زهرا که پیامبر گفته هر کس فاطمه را آزار برساند مرا آزار رسانده و هر کس مرا آزار برساند خدا را آزار رسانده، خداوندا تو را به شخصیت علی و تو را به انسان کامل بودن علی و تو را به مظلومیت علی، تو را به ایثار و بخشش و شهامت

و شجاعت علی، تو را به حضرت علی که 25 سال علی را خانه­نشین کردند، که در گلوی استخوان و در چشم او خار که نه می­توانست حرف بزند و نه می­توانست گریه کند.

خداوندا تو را به مظلومیت امام حسن، تو را به مظلومیت امام حسین و تو را به عزیز فاطمه حسین­بن­علی، تو را به حق خون پاک حسین، تو را به حضرت ابوالفضل و حضرت قاسم و علی­اکبر و علی­اصغر و تو را به حمزه سیدالشهداء و حبییب­ابن­مظاهر و عوصجه و موسی­بن­جعفر، خداوندا تو را به اسرای کربلای حسین که سرپرستی آن را زینب بر عهده داشت، خداوندا تو را به بیمار کربلا امام سجاد و تو را به مناجات امام سجاد و تو را به امام محمد باقر و امام جعفر صادق، خداوندا تو را به امام هفتم­مان موسی­بن­جعفر امام کاظم که عمر عزیز خود را در حدود 14 سال در کنج زندانها گذراند، و تو را به اسرای ایران که در زندانهای بغداد به سر می­برند و چشمشان به ما جوانان دوخته تا برویم به جبهه­ها و هر چه زودتر تمام کنیم تا این برادران نجات پیدا کنند. خداوندا تو را به مظلومیت امام رضا و تو را به امام جواد و امام هادی، خداوندا تو را به امام حسن عسکری و تو را به پسر شایسته و بزرگوار او آقا امام زمان منجی بشریت و نجات­دهنده کشتی حیات که سلام و درود خدا بر او باد که امروز لشگر توحید دارد، مکتب توحید را به همه این عزیزان بخصوص تو را به انبیاء و اولیائت و تو را به صفات ویژه­ات و تو را به دماء شهداءت و تو را به همه این عزیزان قسم می­دهم که گناهان ما را که بس بزرگ است ولی ما آن را کوچک می­شماریم و بی­توجه از آن رد می­شویم را ببخش و بیامرز.

خداوندا، اسلام را باتمام وجودش حفظ بفرما و به پیروزی نهایی برسان. خداوندا، رهبر انقلاب ما را تا ظهور آقا امام زمان نگه بدار. خداوندا، به تمامی خانواده­های شهداء را که چشم و چراغ این مملکت هستند را شکیبایی و صبر عنایت بفرما. خداوندا مرگ ما را شهادت در راه خودت قرار بده.

خداوندا، ما را تا نیامرزیدی از این دنیا مبر، خداوندا ما را در خدمت­گذاری بمیران، خداوندا ما را با تقوی زنده بدار، خداوندا ما را با تقوی بمیران و من در اینجا به خانواده­ام می­گویم که خدا را شکر کنید که امروز شما هم توفیق آن را پیدا کردید که در صف خانواده­های شهداء هستید و چشم و چراغ این مملکت قرار گرفته­اید. خدایا این چشمان گناهکار ما را به نور ایمانت روشن و منور بگردان. خدایا قلب آقا امام زمان را بر قلب ما راضی بگردان آمین. خدایا این چشمانمان از بس انتظار کشیده خسته شد، پس فرج آقا امام زمان­ ما را نزدیک است نزدیک­تر بگردان آمین و هر چه زودتر انقلاب مقدس ما را به انقلاب مقدس آقا امام زمان متصل بگردان.

خدایا، خدایا تا انقلاب مهدی حتی کنار مهدی، خمینی را نگهدار.

این همیشه در ذهنتان باشد که امام را دعا کنید

جای دفن مسجد کلاگرمحله   والسلام علیکم و رحمه­الله و برکاته

تاریخ شهادت:5/12/1362

محل شهادت:دهلران 

  • مردان آسمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی