مردان آسمانی

خاطرات،وصیتنامه و زندگینامه شهدای روستای کلاگرمحله شهرستان قائم شهر

مردان آسمانی

خاطرات،وصیتنامه و زندگینامه شهدای روستای کلاگرمحله شهرستان قائم شهر

مردان آسمانی

مردان غیور قصه ها برگردید
یک بار دگر به شهر ما برگردید
دیروز به خاطر خدا میرفتید
امروز به خاطر خدا برگردید

بایگانی

شهید غلامعلی گویا

شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۱۷ ق.ظ


بسم­الله الرحمن الرحیم

و ما لکم لا تقاتلون فی سبیل­الله والمستضعفین من­الرجال و النساء والولدان الذین یقولون ربنا اخرجنا من هذه القریه الظالم اهلها وجعل لنا من لدنک ولیا وجعل لنا من لدنک نصیرا

(سوره نساء آیه 75)

 

سلام بر پیغمبر خدا خات­الانبیاء ابوالقاسم مصطفی محمد­بن­عبدالله رسول خدا و سلام بر امام بزرگوار و جانشین بر حق پیامبر، حضرت علی­بن­ابیطالب علیه­السلام و سلام بر بانوی نمونه عالم فاطمه کبری نجات­دهنده زنهای باحجاب و باعاطفه دنیا و اسلام و سلام برحسن­بن­علی(ع) و سلام بر ثارالله نجات­دهنده انسانهای آزاد دنیا حسین­بن­علی و سلام بر یاران باوفای آن حضرت و سلام بر علی­بن­حسین یا زین­العابدین آن سجاد بزرگوار و سلام بر محمد­بن­علی امام محمد باقر(ع) و سلام بر جعفر صادق(ع) و سلام بر موسی­بن­جعفر امام کاظم­(ع) و سلام بر علی­بن­موسی­الرضا امام غریب امام رضا(ع) و سلام بر محمد­بن­علی امام جواد(ع) و سلام بر علی­بن­محمد امام علی­النقی(ع) و سلام بر حسن­بن­علی امام حسن عسکری(ع) و سلام بر منجی بشریت حجت­ابن­الحسن­­القائم منتظرالمهدی(عج) فرزند رسول خدا و سلام بر امام امت خمینی بزرگ نائب بر حق امام زمان و سلام بر شهدای صدر اسلام و سلام بر شهدای صحرای کربلا و شهدای انقلاب اسلامی قبل از انقلاب تا انقلاب و بعد از انقلاب و سلام بر شهدای کوچه و بازار وشهدای مجلس و دفتر جمهوری اسلامی شهید مظلوم بهشتی و 72 تن از یاران او.

سلام بر رجایی و باهنر و شهدای جنگ تحمیلی و سلام بر شهدای محله­مان و وسلام بر رزمندگان در جبهه­ها و سلام برشما انسان­های خوب که بخاطر اسلام مرا تشییع جنازه کردید و یا به یاد من اینجا جمع شده­اید. من از آن موقع درک کردم به فرمان امام عزیز و بزرگوار که فرمود جبهه یک امر واجب است بسیجی شده و اسمم را ثبت­نام کردم و لباسی را که به تن کردم به عنوان یک کفن قبول کردم و با همین کفن وارد حج فقرا شدم، چون می­دانستم که نمی­توانم حج خانه خدا بروم این حج را قبول کرده و روانه جبهه­ها شدم تا خونی که خداوند در رگ­های من جریان داده،، در راه الله و دین الله که همان اسلام رسول­الله باشد و پرچم آن را بر دوش رسول خدا و دوازده امام بر حق و بر دوش نائب بر حق امام خمینی بر دست ما دادند و ما باید تا سرحد نهایی یعنی پیروزی اسلام بر کفر جهانی می­باشد باید این ملت عزیز ایران و جهان بکوشند تا آزادی کربلا و قدس عزیز بریدن دست اجانب از این سرزمین­های مظلوم احتیاج به خون دارد و ما باید این خون را در راه اسلام نثار کنیم و مسئله دیگر: هیچ وقت بر سر قبرم گریه نکنید و اگر می­خواهید گریه بکنید، به یاد امام حسین و یاران حسین گریه کنید و اگر جریا ناتی شده است جسد مرا نیاوردند انشاء­الله کربلا آزاد شد مرا در کنار قبر ابی­عبدالله­الحسین آن سردار آزادگان جهان پیدا کنید و باز می­گویم که می­خواهید گریه کنید برای امام حسین گریه کنید، چون امام حسین مظلومانه به شهادت رسید. من قدری نماز و روزه و خمس بدهکارم برایم بدهید، حتما یادتان نرود. وصی من همسرم آمنه شعبانی و ناظر من پدرم می­باشد و اگر ای همسرم از سپاه برای اینجانب پولی دادند، خودت بهتر می­دانی آن هم خرج کردن در راه خدا و در راه اسلام باشد و نه برای خودت و فرزندانم.

به شما وصیت می­کنم که فرزندانم را تا آنجا که امکان دارد بگذارید تا تحصیل کنند و بچه­های مرا به راه اسلام و قرآن راهنمایی کنید. از همه شما می­خواهم بچه­های مرا امر به معروف و نهی از منکر کنید و نگذارید تا بچه­های من از اسلام دور شوند، من اول از خدا و بعد از شما انتظار دارم.

دست پدر و مادرم را می­بوسم و من از شما مردم محله و فامیل­ها می­خواهم که هر گناه درباره شما کردم مرا ببخشید و حلالم کنید. در پایان امام را تنها نگذارید و تا می­توانید با خدای خود پیمان ببندید که در تمام جبهه و چه در کشاورزی و چه در جبهه فرمایش امام را با جان بخرید که او یک اسوه است، نگذارید که از دست شما برود، چون مردم کوفه نباشید که خدا و پیغمبر خدا و امام علی(ع) و امام زمان شما را لعنت کند و من قدری پیام برای همکاران عزیزم دارم که هیچ وقت حرف اجانب را گوش نکنید و در سنگر تولید کم­کار نکنید و چون این شهیدان هستند که در روز قیامت با شما کار دارند. ای امام با شما پیمان بستیم تا خون در رگ ما جریان دارد هیچ وقت پیمان­شکنی نخواهیم کرد و تا شهادت با شما همراه هستیم و سلام مرا به امام عزیز برسانید و به فرزندانم بگویید که پدر شما در جبهه­­های حق علیه باطل به شهادت رسیده و ایشان را در جنگ حق علیه باطل راهنمایی کنید.

غلامعلی گویا

تاریخ شهادت:31/1/1365

محل شهادت:فاو

  • مردان آسمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی