مردان آسمانی

خاطرات،وصیتنامه و زندگینامه شهدای روستای کلاگرمحله شهرستان قائم شهر

مردان آسمانی

خاطرات،وصیتنامه و زندگینامه شهدای روستای کلاگرمحله شهرستان قائم شهر

مردان آسمانی

مردان غیور قصه ها برگردید
یک بار دگر به شهر ما برگردید
دیروز به خاطر خدا میرفتید
امروز به خاطر خدا برگردید

بایگانی

شهید فرهاد شاکری

شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۰۹ ق.ظ


برادر شهید فرهاد شاکری فرزند حسین از خانواده­ای مسلمان در سال ....... در روستای کلاگرمحله قائمشهر چشم به جهان گشود و دوران اولیه تحصیل را در دبستان محل گذراند.

وی در سال 1356 تصمیم به انجام خدمت وظیفه­ای بر گردن هر جوان می­باشد می­گردد که همان انجام خدمت سربازی می­با­شد که پس از معرفی به نظام روانه خدمت می­گردد و پس از طی دوران آموزشی خدمت اصلیش را شروع می­نماید. مدتی از خدمت را در منطقه­های گوناگون می­گذراند و بعد از مرخصی کوتاهی مجددا روانه انجام بقیه خدمت می­شود که سرانجام در مورخه 9/5/1366 در منطقه سومار همگام با دیگر شهیدان در نبردی با گروههای کافر به سرکردگی آمریکا، شیطان بزرگ به فیض عظیم شهادت نائل می­گردد.

شهیدان می­دانستند که زمزم شهادت، پاک­کننده دل و جان است کوثر جانبازی گواراتر از شهد و شراب می­دانستند که دری که به بهشت گشوده نشود معلومک است رو به کجاست. به فرموده امام راحلمان امام خمینی، بدا به حال آنانیکه در این غافله نبودند، بدا به حال آنهاییکه کنار این معرکه بزرگ جنگ و شهادت و امتحان عظیم الهی تا به حال ساکت و بی­تفاوت و یا انتقادکننده و یا پرخاشگر گذشتند.

تاریخ شهادت:9/5/1366

محل شهادت:سومار

  • مردان آسمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی