مردان آسمانی

خاطرات،وصیتنامه و زندگینامه شهدای روستای کلاگرمحله شهرستان قائم شهر

مردان آسمانی

خاطرات،وصیتنامه و زندگینامه شهدای روستای کلاگرمحله شهرستان قائم شهر

مردان آسمانی

مردان غیور قصه ها برگردید
یک بار دگر به شهر ما برگردید
دیروز به خاطر خدا میرفتید
امروز به خاطر خدا برگردید

بایگانی

شهید ذبیح الله حسین نژاد

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۵۲ ب.ظ

شهید حسین نژاد 

برادرشهید ذبیح­الله حسین­نژاد فرزند علی در یک خانواده مسلمان واقع در روستای کلاگرمحله در شهرستان قائمشهر چشم به جهان گشود و دوران کودکی را در دامن پاک مادرش گذراند و دوران اولیه تحصیل را در زادگاه خیش گذرانده است.

برادر حسین­نژاد با پیشنهاد خانواده تصمیم به ازدواج می­گیرد و زندگی مشترک را آغاز می­کند که ثمره این ازدواج، این سنت الهی دختری شیرین شد. با توجه به زندگی آرام و باصفا، برادر حسین­نژاد برای انجام امر مقدس سربازی نظام جمهوری اسلامی آن هم در دوران جنگ تحمیلی تصمیم به ثبت­نام گرفته و پس از طی دوره آموزش نظامی به نام سرباز سپاه در لشگر 25 کربلا در هفت­تپه مشغول شده و خدمت سربازی را با توکل به خدای بزرگ ادامه می­دهد. با توجه به اینکه از یک خانواده دو فرزند مشغول انجام خدمت سربازی بوده­اند و پیشنهاد هم شده که می­توانند در عقب لشگر خدمت نمایند، علی­رغم متاهل بودن ایشان دلش رضا نشد که خدمت مقدس سربازی را جز در میدان نبردبگذراند و بر این امر استوار بود که سرانجام در مورخ 28/1/1367 در نبردبا بعثیون کافر، در این نبرد نابرابر در صف گمنامان راه حق و حقیقت به نام مفقود قرار گرفت. بعد از گذشت سالهای طولانی پیکر پاکش به آغوش وطن بازگشت و در گلزار شهدای روستای کلاگرمحله آرام گرفت.

 

تاریخ شهادت:28/1/1367

محل شهادت:فاو

  • مردان آسمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی