مردان آسمانی

خاطرات،وصیتنامه و زندگینامه شهدای روستای کلاگرمحله شهرستان قائم شهر

مردان آسمانی

خاطرات،وصیتنامه و زندگینامه شهدای روستای کلاگرمحله شهرستان قائم شهر

مردان آسمانی

مردان غیور قصه ها برگردید
یک بار دگر به شهر ما برگردید
دیروز به خاطر خدا میرفتید
امروز به خاطر خدا برگردید

بایگانی

شهید سید علی اصغر حسینی

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۴۹ ب.ظ


بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایها الذین آمنو هاجروا و جاهدوا فی سبیل­الله

درود بر رهبر کبیرانقلاب اسلامی ایران امام خمینی و درود بر شهیدان صدر اسلام تا به حال و درود بر رزمندگان جبهه­های حق علیه باطل.

و اطیعوالله و اطیعوالرسول و اولی­الامر منکم

ای امام تو شاهد باش که ما به ندای هل من ناصر ینصرنی تو را از جان و دل پذیرفتیم و لبیک گفتیم. ای امام تو شاهد باش که ما با دلی سرشار از ایمان و عشق به الله و با خلوص نیت رو به جبهه­ها شدیم و ای امام تو گواه باش که ما برای ریاکاری و یا برای پست و یا مقامی دست به این عمل نزدیم، بلکه برای مکتب و انقلاب و نابودی کفر و شرک رهسپار شدیم تا جهان را تحت پوشش اسلام عزیز در آوریم و مستضعفین را حاکم بر جهان کنیم و ای امام ما می­رویم و تا آخرین لحظه مرگ به آن وفادارخواهیم ماند.

(والعصر ان­الانسان لفی خسر الاالذین آمنوا و عملوالصالحات و تواصعوا بالحق و تواصعوا بالصبر)

حال چند کلمه­ای با مادر عزیزم درد دل کنم.

البته مادر جان به خدا قلم­های من در مقابل این همه صبر و شکیبایی تو گویای سخن نیست. چون شما در نزد خدا مقامی بزرگ را دارا می­باشید، ولی می­خواهم چند تذکری را به تو بدهم. مادر جان به خدا اسلام ما احتیاج به خون دارد، اسلامی که بعد از 1400 سال تازه رشد و نمو کرد، اسلامی که با خون حسین(ع) و حسین­ها آبیاری شد و آسمان به دست ما رسیده، رسالت ما نسبت به آن چیست؟

آیا باید مثل زمان گذشته همینطور بی­تفاوت باشیم و این نابخردان به نام اسلام، اسلام عزیز ما را لگدمال کنند و مستضعفین جهان را زیر استثمار خود بگیرند. مادر جان، الان ما در آزمایش خدایی هستیم و خداوند لطفی در حق ما کرده و این رسالت سنگین را بر دوش ما نهاده تا ما قطره خونی که در بدن داریم نثار اسلام عزیز کنیم چون اسلام با خونهای مردان مخلص و مومن رشد می­کند و این خونها چنان آتشفشانی ایجاد می­کند که تمام جهان کفر و ظلم را در خود ذوب می­کند، آنها را به زباله­دان تاریخ می­فرستد و این نویدی بود که حسین(ع) به همراه یاران خود در صحرای کربلا به ما داد. و مادر جان، همیشه تا شیعه هست کفر و ظلم هست، تا ظلم و شرک است خون حسین(ع) حافظ خواهد بود و تا خون حسین­هاست پیروزی هم خواهد بود. فان حزب­الله هم­الغالبون

حال سخنی با برادر عزیزم:

برادر جان تو خود واقفی و موقعیت زمانی را درک می­کنی و همچنین موقعیت اسلام، اسلامی که الان قربانی می­طلبد، که به سادگی به ما ارث برسیده است بلکه خونهای عزیزان مومن و مخلص و جان­برکف زیر پاهایش نثار شده است و ما باید آن را حفظ و حراست کنیم و نگذاریم پایمال شود و من برای نیل به این هدف رهسپار جبهه­ها شدم و اگر شهید شدم انشاء­الله شما راه ما را ادامه خواهید داد.

چون راه ما در جهت خط امام و برای الله می­باشد و ضمنا برادر هیچ­وقت سنگر انجمن را ترک مکن، چون انجمن جایی است مقدس و انسان می­تواند در آن مکان پاک و دوست­داشتنی خود را به خدا نزدیکتر کند و هر وقت کاری که انجام می­دهی در آن ریا و خودپسندی نباشد بلکه همیشه برای الله باشد ان­شاء­الله.

حال سخنی با خواهران عزیزم، خواهران گرامی به خدا ارزش و مقام شما در حجاب خلاصل می­شود و حجاب زینتی است برای یک زن و یک زن را به کمال سعادت دنیوی و اخروی می­رساند و شما با حفظ حجاب خود می­توانید پوزه امپیالیسم را به خاک بمالید انشاء­الله.

والسلام علیکم و رحمت­الله و برکاته

سید علی اصغر حسینی

تاریخ شهادت: 7/10/1360

محل شهادت: بستان

 

  • مردان آسمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی